Графік роботи:

Будні дні:  09:00–17:00

Сб, Нд:вихідні (Онлайн режим)

E-mail: metal-kontur@ukr.net

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Додаткова комплектація для офісних меблів

Додаткова комплектація для офісних меблівДодаткова комплектація для офісних меблів

При купівлі металевих офісних меблів не завжди вдається вгадати її функціональне призначення. Компанія може змінити рід діяльності, розширити штат співробітників або збільшити документообіг. Робочий папір і обладнання не повинні зберігатися в тісноті - таке розміщення призводить до плутанини і помилок, які можуть завдати серйозних збитків. В цьому випадку краще подбати про розширення функціоналу - додаткова комплектація для офісних меблів вирішує брак місця без покупки нових дорогих меблів.

В якості додаткової комплектації для офісних меблів у нас можна замовити:

  • підставка під системний блок - зручне рішення для розміщення персонального комп'ютера. Поставляється з колесами і без (в першому випадку присутні стопери), а перфорована поверхня нормалізує вентиляцію системних елементів;
  • підвісні папки пластикові або картонні - використовуються для зберігання документації, мають конструкцію з роздільниками для кріплення до рами, а також можуть ідентифікуватися за допомогою підпису. Вибір пластику або картону залежить від особистих переваг, але перший варіант більш зносостійкий, хоча і трохи дорожче;
  • посилена полка - підвищує стійкість поверхні до механічного навантаження до 150 кг., і цього достатньо для більшості завдань офісу, включаючи складування електроніки і важкої документації в шафах;
  • рама висувна для файлів Ф-Т А4 - застосовується в канцелярських шафах для розміщення паперів. Додаткова комплектація економить простір за рахунок висувної конструкції з телескопічними направляючими, а також зважування підвісних папок спрощується пошук конкретного документа;
  • ящик або полка висувна - служить місцем зберігання офісного приладдя, а завдяки висувній конструкції полегшується експлуатація. Полка використовується як допоміжна робоча зона, на яку можна тимчасово скласти офісні папери та прилади;
  • електронний замок для канцелярської шафи - сучасний засіб безпеки. Не завжди використання ключа виправдано - можна втратити або зловмисник в таємниці зробить дублікат, тому установка електронного коду забезпечить доступ до вмісту тільки довіреним особам (відділ персоналу, бухгалтерія або керівник);
  • вставний бокс формату А5 або А6 - створює організований каталог для зберігання офісних паперів, трудових і медичних книжок. Встановлюються в шафи, де над ними ведеться суворий контроль;
  • роздільники документів - призначені для сортування документів різного формату, допомагають працювати з інформацією, групуючи їх у залежність від завдань відділу та потреб співробітника.

Розширення функціоналу може стосуватися установки додаткових елементів зберігання, а також зміни технічних особливостей конструкції. Чи не всі офісні меблі можна модифікувати - рідко виробник передбачає таку можливість.

У нашому асортименті представлені столи, шафи, тумби і картотеки, які можуть додатково комплектуватися в залежності від ваших потреб. Якість виробів і зовнішній вигляд не відрізняється від основних меблів.

Ми використовуємо міцний метал, стійкий до механічного впливу і появи зовнішніх дефектів. Для того, щоб поверхні не піддавалися появи іржі і окислення, вони покриваються полімерно-порошковою фарбою. Пластикові деталі нетоксичні та відрізняються міцністю.

Вся продукція відповідає стандартизації офісних металевих меблів, тому прослужить без значного зносу. Додаткова комплектація для офісних меблів підбирається безпосередньо при покупці меблів або в подальшому використанні.

Клієнт може також самостійно модернізувати конструкцію або звернутися до послуг майстра. На сайті можна детально ознайомитися з асортиментом, наші ціни нижчі більшості конкурентів.

Звертайтеся до нас!

 

Немає товарів

Вгору